Saturday 15 October 2011

Jom dengar radio Gomo FM by kodet


Assalamualaikum , kalau korang bosan – bosan atau internet slow nak load video youtube . Korang boleh dengar radio online iaitu Gomo FM . Apabila kita dengan GOMO , mesti kita ingat radio ni ialah kepunyaan orang Kelantan kan ? Aku tak pasti sama ada owner dia orang Kelantan . Tapi radio ni bukan sembang Kelantan , DJ dia cakap semua orang boleh paham , maksudnya dia tak berdialek Kelantan pun . Jadi jom ramai – ramai dengar radio Gomo FM (gomo sampai berbuih )

Apa istimewa Gomo FM ?
Dilengkapi dengan Premium Shoutmix chatroom yang comel . Dengan ada chatroom ni kita boleh sembang dengan DJ dan pendengar Gomo FM .Apa yang menariknya lagi ialah request song section , tak payah taip sms jarak nama lagu kepada 12222 . Senang je kan ? Lepas tu terdapat juga forum untuk kita share – share info .

Lagu yang diputarkan Gomo FM?
Lagu yang diputarkan Gomo FM mengikut request – request pendengar Gomo FM , dan mengikut segmen . Sekarang pun aku jarang dengan Gomo Fm sebab selalu busy nak buat keja lain so aku tak tahu segmen apa yang ada kat Gomo Fm .

Fan Page Gomo FM : Klik Sini
Gomo FM Radio :Klik Sini

by KODET

No comments:

Followers