Monday, 10 October 2011

Antara ayat lelaki bila mengayat awek yg nk dijadikan bini no 2


Kebanyakan lelaki yg dah kawen dan berhasrat utk menambahkan bini lagi, kebanyakannya menggunakan taktik menarik simpati awek yg baru nk ditekelnya.

Antara ayat2 simpati yg tak bleh blah yg selalu dipakai ialah..

1. "Saya dah tak sefahaman lagi ngan isteri saya" (padahal dah lama hidup bersama dan isteri itu la intan payongnya selama ini)

2. "Hari2 saya gaduh ngan isteri saya, Nampak jer muka saya terus dia marah2 tanpa sbrg sebab" (padahal bini dia marahkan dia pasal dia malas kerja dan hari2 duk lepak kat kedai kopi dan asyik main dam jer)

3."Isteri saya berlaku curang dibelakang saya"(padahal dia yg asyik curang dibelakang bini dia)

4."isteri saya malas masak dan mengemas rumah" (bertahun kawen, yg msak tu sapo? sampai boroi perot2 krn kuat makan)

5, dan ayat yg paling tak bleh blah ialah "saya tak suka isteri saya krn dah la busuk, rambut serabai dan malas mandi pulak, baunya sebijik mcm kambeng"(padahal isteri dia memang lawa tp bila dah selalu duk dakap dan hari2 duk guna, naik jemu lak, tu la bila nampak awek lain walopon tak lawa kalo nak banding ngan isteri dia, terus jer nak. Yang busuk mcm kambeng tu la yg dia duk dakap malam2 sampai anak sorang setahun dapat)

Jadik kpd wanita di luar sana, jgn ,mudah terpedaya ngan jerat suami org ni, krn mrk pandai menabur janji dan bermain ngan kata2

Ingat la, isteri dia jugak wanita sepeti korang, kalo korang tak suka kalo suami korang tergila2kan awek lain dan dirampas oleh wanita lain, mereka pon sama mcm tu gak!!

Dan ingat la, kalo dia sanggop memburuk2 kan isterinya didepan korang, tak mustahil kalo ditakdirkan korang jadik bini dia, korang gak akn dimalukan begitu jugak didepan pompuan yg dia nak tekel dimasa akan datang!!

Fikir2 la...

8 comments:

MaYa MustWany said...

ha3 memang tak boleh punya ayat..
kalau room chat ym lagi la nick memang da terang2 nak cari scandal/bini no 2..ha3.macam2

[™محد زولفکر] Zulfakar said...

HahahA
Boleh pinjam x ayat tu
Nak tekel awek paling cun kat gomofm nak wat bini no.2

Hehehe

MiSs ZaRRa said...

pergh~~!! nasib baik cepat tersedar...huhuhuhuhu...kalau dah jodoh redha ja lah...kahkahkah

kubigomofm said...

mas jom jd bini no 2 kubi hahaha

kubigomofm said...

fakar, aku repok sama bini ko nanti hahaha

kubigomofm said...

zara jgn gatai2 , sumpah jadik itik kang baru tau hahahaha!!

[™محد زولفکر] Zulfakar said...

Hahaha.

Repot jgn x repot.
Janji dapat no.2
Kahkah

Admin said...

HOS GETAH
HMMMMMMMMMMMMMMM BAIK PUNYA ENTRY HMMMMM

Followers