Wednesday, 6 July 2011

Aku Jatuh Tangga


Hari ahad 3/7 lepas, aku telah jatuh tangga kat opis tergolek2 mcm nangka busuk hahahaha!! Nak cover malu, aku pura2 pengsan la!! Jangan bising2 lak, nanti org tau!! Hahahaha!!

Akibat jatuh tu sendi bukulali aku tergeliat dan bengkak hingga terpaksa dipapah oleh kengkawan krn tak dapat nak berjalan. Pastu aku terus ke klinik dan dpt MC 2 hari. Dan semalam aku cuti sendiri lagi menjadik kan 3 hari smuanya aku lepak kat umah!!

Dan hari ini dgn kembang kempis lobang hidungnya krn bersemangat utk bekerja, aku mula dtg opis dan mula bekerja dgn berdedikasinya!!

8 comments:

Alynzs Syed said...

hehe . kesiannya dia ;-)

kubigomofm said...

jgn la main kesian2, nanti tambah sedey ni!! uwaaaaaaaaa!!!

Alynzs Syed said...

oke ape . terus dapat cuti lama =P

kubigomofm said...

cuti lama memang best cuma bosan asyik dengar mak duk membebel jer hahahaha

Faezah Hannah Al Baj said...

hahaha... best gk gelakkan kubie.. nk gelak lg boleh? hahahahahahahaha... sorry2. hahaha

kubigomofm said...

sori naik lori la pejah!! (sambil cekik2 dia) hahaha

QiSTiNa said...

tak dapat bayangkan kubi jatuh tangga .. paling lawak buat2 pengsan hahahahahah gila lawak

cik eya aliya said...

hahaha..sian kubi~ =P

Followers