Monday, 26 March 2012

Kubi wat kacau kat radio orang?


Hahahaha napo tajuk cenggitu? Sebenarnya kubi baru perasan yg fibox official  yg selalu kubi duk chat telah diambil oleh sebuah radio lain yg tak perlu kubi sebutkan nama dan diletakkan di web dia. Ramai yg syak kubi pegi buat kacau kat radio itu sebenarnya tidak dan kubi tak masuk pon kat web radio dia hahaha!!

Mula2 tu tak la perasan sgt, tp semakin ramai org yg kubi kenal dan semakin ramai dj2  radio dia ada kat sana, tergerak la nak pegi cek. Rupanya dia letak fibox official kat  dlm web radio dia huhu!!

Setelah kubi pecah kan rasia tu nampaknya mrk dah tak guna fibox official lagi dan terus menggunakan fibox mrk sendiri. Bagus la mcm tu, kena belajar yakin dgn diri sendiri hehehe!!Cuma nak bagtau kat sapo2 yg kenal kubi, memang tau kubi ni jenis tak suka wat kacau kat radio org pun. Jangan salah paham lagi. Yang kubi masuk tu adalah fibox official. Jadik kubi langsung tak bersalah dalam hal ini, sapo suh mrk buh sgt fibox official ni dalam web radio mrk hahaha!! Apo pon kami tetap kawan dan semuanya dah setel kembali huhuhu!!

klik sini kalo korang nak kenal fibox official ini lah  http://www.fibox.ws/ yg pernah mrk letak diweb mrk dan fibox official ini sebenrnya bukan milik mana2 radio pun!!!

3 comments:

Mia Liana said...

ala... kesiannya kubi... banyakkan bersabar yaaaa...

eLLa n aLia said...

hak3x.. lucu gak..

Anonymous said...

Hello. And Bye. Thank you very much.

Followers