Tuesday, 24 January 2012

Komen utk Deejay Gomo FM (2)


salam bro tuan tanah kedaun gomo fm...
aku nk bgtau sikit la...lu pesan kat deejay2 lu...jgn nk sombong sgt....memilih sgt nk lyn chaters dlm tu....pompuan semua layan...laki buat derk je....aku pnh try gno name pmpn pastu ltk pmpn...trs je layan...tnya mcm2...bla aku ubah name n pic lelaki...trs wat xtau je...mcm x wujud je...same la dgn chaters tetap dlm tu.....bro...radio lu x sama mcm dl.....dl aku mnt sgt2 deejay ***** dgn dj *****....dj bru2 skrng mcm *****,berlagak.sombong,aku mintak lagu x d ke udara...lu pesan kt dj ***** tu jgn nk poyo sgt....aku paling x ska dia..berlagak tahap gaban...ko rsa knp kat chatbox ko tu ramai pmpn dari laki2?...ko pikir2 la....dj ***** dgn ***** je yg terbaek...yg lain out of service...skrg aku nk dgr pn dh mls...nk ajak member2 aku dgr radio ko ni pn x tergamak dgn dj2 poyo semua....k la bro..ni bru sikit....aku dl pn kuat jgk dlm chatbox tu time zaman kegemilangan dj *****..skrng dh x...maaf bro...ni skdr luahan aku....salam...tq sudi membaca komen aku ni....

4 comments:

[™محد زولفکر] Zulfakar said...

pergh...
berani dan memang berani...

oklah, tuan tanah, sama-samalah fikirkan. mungkin ada betulnya.yg baik kita ambik yg buruk kita basuh biar berbuih. kahkahkah

aku tetap aku. org layan ke x ke. aku x kisah. ko tetap kawan aku. radio ko tetap radio aku.
hahahahaha

Mrs.Yie said...

huhu..yg baik di jadikan teladan..yg buruk? fikir sendirilah..hehe

Anonymous said...

salam pade tuan tanah ... ape kate kite buat reunion balik ... kite jadi macam dulu2..... memang happy gile mase tu tuan tanah .... yg best kubi, matzin, anyah , dan byk lag ... hanye memberi pendapat

Anonymous said...

apa yang dia cakap betul. fikir2 la ok. layan semua jangan memilih sgt

Followers