Saturday, 29 October 2011

www.gomofm.org kena hack


Nampaknya web utama gomo fm dah pon kena hack!! kepada smua pendnegar setia gomo fm, korang leh dgr gomo fm di lain2 web yer krn ada beratus2 blog yg menyediakan gomo fm utk anda!! Gomo FM gomo sampai berbuih!!

4 comments:

ACIK. ily said...
This comment has been removed by the author.
Abang Kempis said...

Macam eden tau jer sapo hack.. uikss..

Anonymous said...

budak2 irc rileks crew punya nama. tatau betul ke diorang yg buat. harap2 bukan diorang yg buat..sebab kalau diorang yg buat, sangatlah sampah masyarakat. berlagak namanya.
atas nama hackers sebenar xkan buat setakat sebab di atas.

MaYa MustWany said...

naper la nak hack2 kan..
apa yang akan dapat pun..

Followers